Language Switcher

Ad

Ad 01
GG web banner

V2025

"අපි ඇඩ් එක දැම්මේ හොඳ අරමුණක් ඇතුව" - වටවල

ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රමුඛතම තේ සන්නාමයක් වන වටවල තේ (Watawala Tea) සමාගම, නිකුත් කළ ‘Him, Her and Them’ (ඔහු, ඇය සහ ඔවුන්) කෙටි චිත්‍රපටය පිළිබඳ මහජන ප්‍රතිචාර සහ විවේචන මතුවීමෙන් පසු, එම චිත්‍රපටය සියලුම ඩිජිටල් වේදිකාවලින් ඉවත් කිරීමට තීරණය කර ඇත.

වටවල තේ සමාගම නිකුත් කළ නිල ප්‍රකාශයක සඳහන් වූයේ, සමාගම ශ්‍රී ලාංකේය පවුල්වල උණුසුම සහ එකමුතුකම ගරු කරන බවත්, පාරිභෝගිකයන්ගේ අදහස්වලට ගෞරව දක්වමින් මෙම පියවර ගත් බවත් ය.

“ශ්‍රී ලංකාවේ වඩාත් ආදරණීය තේ සන්නාමයක් ලෙස, වටවල තේ සැමවිටම ජනතාව එක්තැන් කිරීම විශ්වාස කරන අතර, අපගේ කතාන්දර තුළින් ශ්‍රී ලාංකේය පවුල්වල උණුසුම හා ශක්තිය දිගු කලක් සමරා ඇත.

අපගේ මෑත කෙටි චිත්‍රපටය වන ‘Him, Her and Them’ නිර්මාණය කළේ ද එම උදාර අරමුණ පෙරදැරිවය. එය පවුල් ජීවිතයේ එදිනෙදා හැඟීම් මෙන්ම, සෑම දරුවෙකුම තමන්ගේම ආකාරයෙන් ඉගෙන ගන්නා ශක්තිය හා සංවේදීතාව අතර සමබරතාවය පිළිබිඹු කිරීමට අදහස් කරන ලදී.
කෙසේ වෙතත්, මෙම චිත්‍රපටය අප කිසිසේත් අපේක්ෂා නොකළ ආකාරයෙන් අර්ථකථනය වී ඇති බවත්, අපගේ වටිනා පාරිභෝගිකයන් කිහිප දෙනෙකු අතර එය අපහසුතාවයක් හෝ කනස්සල්ලක් ඇති කර ඇති බවත් අපි තේරුම් ගනිමු.

ඒ ගැන අපගේ කණගාටුව පළ කරමු.

සන්නාමයක් ලෙස, අපි ඔබ සැමගේ අදහස්වලට සවන් දෙන අතර, පරම්පරා ගණනාවක් පුරා ශ්‍රී ලාංකේය පවුල් එක්සත් කරන පොදු වටිනාකම් කෙරෙහි ගරු කරමින්, මෙම චිත්‍රපටය අපගේ වේදිකාවලින් ඉවත් කිරීමට තීරණය කර ඇත්තෙමු.

අපගේ පාරිභෝගිකයන්, සේවකයන් සහ සුභ පතන්නන් මෙන්ම, අපේක්ෂිත පණිවිඩයට සහයෝගය දැක්වීමට ඉදිරිපත් වූ සහ අර්ථවත් ප්‍රතිචාර අප සමඟ බෙදා ගත් සියලු දෙනාට අපගේ හෘදයාංගම කෘතඥතාව පළ කරමු.

අප තවදුරටත් ජනතාව එකට එක් කරන, අප බෙදා ගන්නා සෑම තේ කෝප්පයකම ඇති සුවපහසුව, කරුණාව සහ සම්බන්ධතාවය සමරන කතාන්දර ඉදිරිපත් කරන්නෙමු”

මෙම කෙටි චිත්‍රපටය සමාජ මාධ්‍ය හරහා දැඩි ලෙස විවේචනයට ලක් වූ අතර, මෙම කෙටි චිත්‍රපටය පවුල් අගයන් හා සාරධර්මයන් සම්බන්ධයෙන් විවෘත සංවාදයක් ගෙන ආ බවත්, එය විවිධ අදහස් හා විවේචන මතුවීමට හේතු වූ බවත් වාර්තා වේ.