Language Switcher

V2025

රජයේ වැඩපිළිවෙළට : ගොමා යළිත් බාල්දි පෙරළයි !

පෞද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල ඇරඹීම සහ රජයේ රෝහල් තුළ ගෙවන වාට්ටු ඇතිකිරීම ඇතුළු රජය විසින් ගෙන ඇති ප්‍රතිපත්තිමය කරුණු කිහිපයක් සම්බන්ධයෙන් විරෝධී ප්‍රතිචාරයක් රජයේ වෛද්‍ය නිලධාරීන් ගේ සංගමය විසින් පළකර තිබේ.

නිවේදනයක් නිකුත්කරමින් එම සංගමය මෙම ප්‍රතිචාර දැක්වීම සිදුකර ඇති අතර අදාළ නිවේදනය පහත දැක්වෙයි .

ගොමා නිවේදනය මෙන්න !

සෞඛ්‍ය හා අධ්‍යාපන ක්ෂේත‍්‍රයට ඍජු ලෙස අදාල වන ඉහත දක්වා ඇති ව්‍යුහාත්මක වෙනස්කම් පිළිබඳ මේ වන විට සැලකිය යුතු සංවාදයක් නිර්මාණය වී ඇති බව රජයේ වෛද්‍ය නිළධාරීන්ගේ සංගමය ලෙස නිරීක්ෂණය කරමු.

පළමුවෙන්ම කිව යුත්තේ මෙවන් බරපතල ව්‍යුහාත්මක වෙනස්කම් පිළිබඳ තීන්දු තීරණ වලට එළඹීමට ප‍්‍රථම අදාල ක්ෂේත‍්‍රයන්හි හඳුනාගෙන ඇති සියලු ප‍්‍රධාන පාර්ශවකරුවන්ගේ එකඟතාවය සාකච්ඡාමය ක‍්‍රියාමාර්ග හරහා ලඟා කරගැනීම අත්‍යවශ්‍ය බවයි. එය තහවුරු වන පාරදෘශ්‍ය කි‍්‍රයාදාමයක් බලධාරීන් වෙතින් නිරීක්ෂණය නොවන බව කනගාටුවෙන් යුක්තව සඳහන් කළ යුතුය.

අතීත අත්දැකීම් අධ්‍යයනය කිරීමේදී එවන් අසම්පූර්ණ හා ඒකපාර්ශවික කි‍්‍රයාමාර්ග අවසන් වී ඇත්තේ බරපතල සමාජ, ආර්ථික ඛේදවාචකයන්ගෙන් බව සිහිපත් කරමු.

ඒ අනුව මේ පිළිබඳ තවදුරටත් ඉදිරි ක‍්‍රියාමාර්ග ගැනීමට පෙර පාර්ශවකරුවන් සමඟ පුලුල් සංවාදයන්ට බඳුන් විය යුතු බව පෙන්වා දෙමු. එමෙන්ම එම සංවාදය තුල මෙම වෙනස්කම් සමඟ බැඳුණු තාක්ෂණික කරුණු සඳහා ප‍්‍රමුඛතාවය ලබාදෙමින් ක‍්‍රියාත්මක විය යුතුය යන්න රජයේ වෛද්‍ය නිලධාරීන්ගේ සංගමයේ ස්ථාවරයයි.

එමෙන්ම එහිදී මේ වන විට රට තුළ මතුව ඇති සමාජ, ආර්ථික පසුබිම හා ඒ හරහා නිර්මාණය වී ඇති ප‍්‍රවණතාද සැලකිල්ලට ගත යුතුය.

පෞද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල බිහි කිරීමේ උත්සාහය හරහා වර්තමානයේ බොහෝ දුෂ්කරතා මැද පවත්වා ගෙන යන රාජ්‍ය විශ්ව විද්‍යාල (වෛද්‍ය පීඨ) පද්ධතියට වන ඍජු හා අනියම් බලපෑම් සැබෑ ලෙසම අධ්‍යයනය කළ යුතුය.

රජයේ රෝහල් වල ගෙවන වාට්ටු සංකල්පය කි‍්‍රයාත්මක කිරීම හරහා පවතින රෝහල් පද්ධතියටත්, එම පද්ධතිය හරහා සේවය ලබා ගන්නා අතිමහත් බහුතරයක් වූ අහිංසක, දුප්පත් රෝගී ජනතාවටත් ඔවුන්ගේ ජීවත්වීමේ අයිතියටත් මේ හරහා වන බලපෑම් අධ්‍යයනය කළ යුතුමය.

මේ කරුණු පිළිබඳ අදාල ක්ෂේත‍්‍රයන්හි ප‍්‍රාමාණික විද්වතුන් හා විශේෂඥයින්ගෙන් සමන්විත කමිටු 2 ක් පත්කර ඒ හරහා පුළුල් අධ්‍යයනයක් සිදු කළ යුතු බව රජයේ වෛද්‍ය නිලධාරීන්ගේ සංගමය ලෙස බලධාරීන්ට යෝජනා කරමු. එහිදි මෙවන් ව්‍යුහාත්මක වෙනස්කම් කිරීමේ සැබෑ අවශ්‍යතාවය පිළිබඳව තාක්ෂණික විශ්ලේෂණයක් සිදු කිරීම අනිවාර්යය.

එමෙන්ම ඉදිරිපත්ව ඇති යෝජනා පිළිබඳව වඩා පාරදෘශ්‍ය ලෙස කටයුතු කරමින් මහජනතාව අතර සංවාදයකට ඉඩ ලබා දිය යුතු බව පෙන්වා දෙමු. අතීත සිදුවීම් හරහා අප උගත් පාඩම් එලෙසින් ක‍්‍රියාවට නැංවීමේ වැදගත්කම යළි යළිත් සිහි කැඳවීමට අපි කැමැත්තෙමු.